Beep

Sista kvällen på lill gotland, ska bli skönt o komma tillbaka men man önskar alltid att man fick stanna längre o umgås med alla mer!! Gillar verkligen att vara hemma.
Men Oslo är kul.. kul med allt nytt!

Helt helt trött idag sovit en massa... men nu kanske jag ska ta tag i lite saker...
ViktorPiktor spelar match idag... säsongens första! Weheeey.. kommer gå galant eftersom jag gav honom en lyckospark genom telefonen!






Japp de va lite bilder sen vi va ute, helt konstiga.. bara kort på en person... o jag gör coola miner som verosn hatar!
Men hon e söt iaf.... vi hade skojj... hon blev bjuden på massa shots av viktor kompis!

Nej dax för en dusch o sen hem o lämna o hämta saker hos familjen Larsson!

Kommentarer
Postat av: natalie

haha man ser verkligen huuur ledsen jag är tackvare min mobil!

Hallå vi måste ju ses innan du far hem! en sista gång! :D

2009-04-13 @ 21:07:12
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0