God Påske!!!!

Hej och glad påsk ALLA mina läsare!

Idag kom jag tillbaka till min kära ö, men måste säga att det känns som att jag har gjort ett rätt bra val med att ha flyttat här ifrån, mysigt att komma tillbaka o hälsa på, men jag längtar tills jag o viktor får vår super lägenhet o att allt blir coolt i min nya stad!
På tal om det har mitt lilla fotbollsproffs blivit en riktig stjärna här hemma, mamma har tilochmed blivit intresserad av fotboll och vill åka till Oslo o kolla på Viktor... helt otroligt!!
Tidnings kändis både på Gotland och i Oslo, han kan han!!

idag skall det köpas påskmat och imorrn ÄNTLIGEN skall jag få mitt ära hår klippt och färgat av snälla Nadde!
Måste nog köpa med mej lite frukost till jentorna!! Kanske ska baka mitt suuuper bröd till dom. :D

Dax o bege mej upp till stadensgator och köpa mej vin till helgens bravader!!!



Sooooo loooooong!
!!!

Kommentarer
Postat av: Carina Lund Gomes

Så nå er du sammen en fotballstjerne? Victoria Beckham watch out! Gratulerer :)

2009-04-09 @ 23:15:00
Postat av: Natliie

Du får gärna komma till mitt jobb med lite frukost/lunch, helt okej för mig :D

2009-04-10 @ 11:52:36
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0