Helloooooooooooooooo

jobb jobb jobb, det händer inte mkt mer än jobb just nu!
Men e väl rätt coolt det.. och jaaaa jag behöver verkligen alla pengar jag kan få, vill inte ens berätta hur mkt jag har kvar efter löning den 15e...o jag har inte ens köpt nå lixom... stört..

Va på Eletrofil mässan på intro o upplärning säljkurser o annat tis-ons fest o sovande på hotell...
Va coolt, nordens störtsta elektromässa.... mkt coola tlfner kommer komma o extremt platta tvs..

nej dax för mat sen sova... ytterligare 3 arbetsdagar väntar!!!


Kommentarer
Postat av: karin

anna teknikproffset! hur e d m videokamera då tycker du? skall man köpa hd eller band? om man är en vanlig amatör alltså. tror du d är såmkt sämre med band.. jobbigare.. ?

2009-04-24 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0