Påskkalas

Igår va de fest på göranwallins.... singstar såklart som alltid när man hänger med dem.. men usch blivit lite ringrostig o inte alls lika bra som jag brukar (blink)
Sen begav vi oss till Hp såklart, som alla andra ungdomar, mkt folk... sweeeet!!
Men sakrans kass musik och det va verkligen inte okej eftersom alla 3 golven va öppna!!! usch usch...
Tatt mass coola kort på mej igår, och jag förstååår verkligen att ni längtar tills jag lagt upp dom... men VAFAAAN sladden är borta o de funkar typ inte när man stoppar in sdkortet i datorn...
Sååå det kommer det kommer...

Kul o se alla ansikten igår, men vafan hände.. endel e skumma och beter sej underligt...

Snart åker jag tillbaka till min favorit människa, vikto flarsson... de skalll bli göjj... vi ska ju helt spendera massa pengar på IKEA, och shoppa är vi alldra bäst på vi två ihop....

Verson min älskade syster, hon e gullig hon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0