trösklar

nu har vi gjort nånting som jag oroar mej för hela tiden, vi målade trösklarna vita.... och jag undrar för det första, ser de tokigt ut... brukar man alcrig göra så?
Sen undrar jag om vår hyresvärd kommer flippa ur o bli helt sur för det, han sa väääldigt tydligt till oss att vi inte fick måla golvet nånting allss...


Aja, Söndag=fotboll på tv=Barcelona på tv, WEHEEEEY tycker Viktor iaf... som stäler väckarklockan så han hinner upp...
Jag tycker inte det är lika kul, och funderar på o åka tidigare till lägenheten o måla det sista!!
Idag skall vi bli klara förstår ni... dax för bilder igen...

Måste gå o fixa frukost o kolla vad viktor gör, låter som att han river hela badrummet...

Är det någon som vill sälja en bra Laptop till mej?? E I STORT BEHOV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0