Coco



Så var det fredag, otroligt skönt eftersom hela helgen är fri...
Fantastiskt att veckorna kan gå så snabbt som dom gör. Men inte mig emot.

NU HAR JAG DET PÅ KÄNN, mitt Sushi beroende är påväg tillbaka, äta det flera dagar i streck och inte va sugen på någon annan man överhuvudtaget.
Det är ett tecken på beroende, jag känner det starkt. Och det innebär att väldigt mycket pengar kommer gå åt till mat.
Varför är det så dyrt med sushi?



Vart på Bio ikväll med Iris o Memriiii vi såg Coco Chanel & Igor Stravinsky.
Mysig film, med ett underligt slut, Absolut sevärd

Kommentarer
Postat av: nattlieeen!

Dåligt med update här tycker jag!!

ring mig i stället ås man får veta vad som händer i ditt liv!

2009-08-29 @ 20:14:59
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0