glasögon orm

Jag ska få glasögon, va hos optikern igår o jag hade synfel...
inte konstigt att jag tycker de e jobbigt o sitta vid datorn eller läsa o blir ap trött hela tiden.
Kaaaan ju kanske va därför jag va så dålig i skolan oxå, eller va de bara en dåligt bortförklaring??

Hej du anonyma människa som undrar vad jag ska göra på nyår..
Jag har ingen aning.. blir nog o chilla med min familj hemma bara o kanske hitta på nått efter middag eller nått..
Har inte lagt nån engeri på o få ihop nå skoj alls... bryr mej egentligen inte så mkt, eller borde man det?


Nej usch jäkligt trött efter en lång dag på jobb som avslutades med en hmmm uppfriskande Htc kurs!
Ja just de, jag har fått en ny telefon ifrån jobbet :-) Thats sweeet

Kommentarer
Postat av: Verson

Du ska ju såklart fira med mej!!!!!!! :D saknar dig!

2009-12-11 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0