money makes the world go around, har jag hört

Heeeeej blogg!!!!

Idag kom Åsa förbi o gav oss tulpaner, så snäll så snäll...
satt o pratade lite o sen blev de promenad till akerbrygge där vi delades upp, och det var DÄr min shoppingrunda för dagen började...
O slutade 5 timmar senare med:
Nästan alla julklappar
morgonrock
Fin blus/tunkia från Zara

OCH det som jag är mest nöjd med o de som gjorde störst gropar i min plånbok.....
Filippa K boots.... super coola, o jag måste nästan ta en outfit bild så alla mina hundra tusen läsare får se hur ball jag är!


Jag gillar verkligen norge nu eftersom det är december, vilket innebär HALV skatt och lön TIDIGARE
varför är de så lixom, för man ska handla mer till jul? Ä liker de vart fall veldig gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0