Agresso - Astresso

Jag ska skaffa mej en blogg, o førsøka va lika cool som alla andra bloggare... Tror det skulle va bra før mej o få skriva av mej lite...
Men jag skriver tråkigt o ær ingen bloggare.. men de kommer bli cooolt, jætte coolt!

This week I'm working at Agresso - Nydalen and I looove it!
Førrutom att jag måste gå upp så himla tidigt och att det bara ær en vecka hittils så ær min engelska hemsk hemsk hemsk....
Jag bør før vår allas trevnad åka ivæg till ett english land och læra mig ett och annat... skæmmer ut mej...
Nå frivillig som vill føjla med mej... efter jag betalat av min skuld som ligger på typ 1 miljon till mina førældrar!
Agresso ær en riktigt trevlig arbetsplats men Carina har ont, och det gillar jag inte... Trots træningsprogrammet hon fått av mej o allt...

Viktor har børjat på yoga o pilates... har næstan børjat førvandlas till en riktig yoga man... Men det ær bra før han går som en skjuten gammal gubbe... Men tror han vill gå lite så, før att kænna sej lite mer G!

Ps. hatar pengar

Kommentarer
Postat av: Jag, såklart!:D

ansikos största blogg fan har landat! yepp yepp:D

2009-02-18 @ 11:53:34
Postat av: Natliiiie

Jag som trodde heelt att jag var det största fanet!

2009-02-20 @ 14:26:15
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0