Miss you



Jepp du har jag bestæmt ,mej, "Høypuls uh" ikvæll.... måste ju ta o tagga till lite, jag som vart så flitig med træningen senaste tiden.. har lixom førfallit den hær veckan,,,
Usch kænns inte alls bra...
Men nu ska jag gå.. men varfør står de "uh" efter høypuls.... ær de nå slags avancerast då lr?!?!
Måste ringa o fråga viktor, mitt SATS proffs.. tur att man har ett sånt i familjen!

Jag saknar Natalie Widerström jætte mkt... Skulle va kul om du kom o hælsade på mej i mitt hem nångång  nu snart!!
Sjøn jag


Varfør tycker jag de e så kul o lægga bilder hær?!?!
Før jag inte har nått o skrivaa! Hahahahahaah

Kommentarer
Postat av: Nattliiie

On my way!! :D saknar dig också homie!

2009-02-20 @ 13:42:23
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0