Sovar dax!!!

Här i min lila lägenhet i Oslo händer det inte så fasligt mycket.
Jag jobbar och står i som aldrig förr, och det visar sej nu bara en vecka innnan semestern att JAG ska va telechef under två veckor efter gotladn, craaaaazy!!!!! Ska ta hand om allt grinigt folk och alla beställningar Plus att jag ska kunna mest på avdelningen, vilket jag veeeeeerkligen inte kan!
Men de e as coolt att dom tror så mkt på mej!

Åker till gotland om mindre än tre dagar, herregud de ska bli skojj... Träffa Natalie min käre vän... Man saknar o ha en så nära kompis i ens lilla stad.
Ska försöka tjata hit henne, vad ska hon på skruttgotland o göra!!

Usch jag e fett trött på fotbollstittandet i denhär lägenheten, skönt med en vecka fritt från  sporten, :P

When loooooove takes oveeeeeer!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0