Solobad

Den här helgen har det varit helt perfekt väder hela tiden..
Termometern utanför mitt fönster har visar 40 grader igår... alltså super hoot. och utan vind!
Så blev stranden för oss tre dagar i rad nu, vilket har resluterat i att Anna är rööd, vartfall på ryggen o bröstet.
Vi har tillomed badat.... och jag har skärt up min fot o finger på muslorna, tjockt av muslor på strandkanten, helt stora o levande!


Blev lite festande i lördags med klaras jobbkompisar o viktor o hamza... chill i park o sen till stravinzky tror jag de stvas...
Najs ställe men de va dyrt med cider där!!!!!

Damn jag e hungrig, hungrig hungrig hela tiden nu har jag ätit massa pasta o tomatsås, nötmix o popcorn o e hungrig...
Har nog fått nått sjöodjur i magen som gnager, hoppas det försvinner tills imorrn..

Ska börja jobba på en läskig avdelning i morgon, LÄÄSKIGT!
Men dom tror på mej, och det är fint!


Kommentarer
Postat av: karin

hur går d pånya avdelningen?

2009-06-05 @ 13:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0