glad glad glad!

Idag känns det mesta helt bra.... även fast vädret e tråkigt och grått!

PASTAAA VATTEN... haha





Och om allt går bra eller vad man ska säga så har jag och min käreste en lägenhet i övermorgon, som vi får måla om själva o mysa till, den har ju fan balkong o allt... hmm men berättade jag inte det igår?
Vilket fall fick vi sms o han sa att det ser ut som att lägeheten är våran om vi vill ha den! Weheeeey.. blir helt glsd av tanken...
Men det finns en annan som typ är ännu bättre och Större som vi vill titta på innan.. men killen e ju helt stress o vill att vi ska ta denna på onsdag! Hmmm hur ska vi göra.... glad blir jag iaf!!!!!!
Så firade det med lite vacka bilder på mej själv!!! HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Jag, såklart!:D

vettu hur kaaaattig du e??!:D

jag gillar linjen du e inne på, me o sätta upp bilder på er vardag;) PÅ VIRRE OXÅ!!

2009-04-02 @ 00:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0