tirsdag

jätte jätte dålig på o uppdatera min älskade blogg!!!

Men anledningen är väl helt enkelt att jag inte har så mkt o skriva längre...
o nu sitter jag på iris bebis lilla dator uppe i hennes säng, väldigt mysigt här uppe faktiskt.. men väldigt varmt, så ni vet!!

är ledig i morgon, då jäklar ska jag göra bra o nyttiga saker, och så skall jag ta massa kort! det skall bli skojj..

Lekte P.T för klara i söndags... de va riktigt kul.. o jagh är en sträng tränare,,, tjejen kunde inte gå dagen efter och hamza va tvungen o hjälpa henne o klä på sej.. hihihi de tyckte jag va himla cooltt!!

dax o kolla på fotboll, jag bara ÄLSKAR FOTBOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   

Kommentarer
Postat av: N.Cool!

FOTBOLL ÄR LIVET :D

2009-03-11 @ 21:00:05
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0