Hej

Min mobil har ju gått o lagt av... dax o köpa ny, passar ju utmärkt eftersom jag jobbr i en telefonaffär och ska lära mej mkt om mobiler,
men ååh finns ingen som jag vill ha, eller jo En har jag fastnat för veeeerkligen; sony ericsson xperia x1, lööööv it....
Fancy o coool,
men eftersom den är alldeles för dyr så måste jag få en ny favvo, ingen aning om vad det kan bli!



Aja
bara o släppa...
Väldigt hungrig nu igen..... va tvungwn o slänga mitt fina bröd, visste nu att bröd jäser och smakar äckligt och jäst om det ligger för länge i solen? de visste inte jag....
Stank jäst i hela lägenheten när jag kom hem!


fyller år snart, måste baka för jag ska bjuda till kalas till mina vänner iok!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0