Helg nu igen!

Daaamn tiden går himla fort här i norway...
Här sitter jag i köket o äter frukost, min käre sambo ligger o sover... det gör han alltid såhär dags eftersom han sitter vid datorn eller Pcn som man säger på jobbet hela nätterna...

Jag har beslutat mej för att gå upp tidigt, äta frukost njuta av att jag är ledig en lördag och gå in till stan o kolla lite i butiker och åka till grönland o köpa frukt o grönsaker.
Sen skall jag soola, det är sjukt fint väder här idag, och det bästa av allt är att det ska va fint väder imorrn oxå :D

Jagr har fåt ledigt v 29 nu, weeey trodde inte ens jag skulle få nååååttt ledigt i juli....
Så då skall jag boka mej en resa hem minsann..

Hoooolllaaaa at u sweedish loosers som inte har röd dag på måndag som vi andra :D
Dags för mej o gå ut....

Kommentarer
Postat av: giuseppe

holla at all loosers som ens bryr sig om röda dagar. vad jobbar viktor med nu då?

2009-05-31 @ 01:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0