Första advent

Japp då var det första advent, och vi kan börja nedräkningen till Jul o Gotlandsresan, WIIIIIIIIIIIIIIII

Igår införskaffade vi en adventsljusstake, efter måånga om och men bestämde vi oss för det och inget annat!
PLanen var egentligen att köpa en julstjärna, men viktor va så tveksam så sket i det.
Men jag skall köpa det i smyg ska jag lova, vips så hänger den där bara! ;)

Jag hade tagit fel en timma på synundersökningen och missade hela skiten, hahha så nu hoppas jag till gudarna att jag inte måste betala det, och har bokat en ny tid, spännande o se om jag behöver glasögon

Daxs för mej o springa ner i tvättstugan o hämta tvätt sen försöka väcka huset med julmusik o bege sej ut på stan o kolla vad Oslo har att erbjuda av en första adventssöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0