Jag ser det snöa, de va ju roligt hurra!!!

Ikväll har det börja snöa som bara den, OCH det börjar bli vitt på marken.
Mysigt


Nu ser man ju kanske inte direkt att det är snö på marken på denna konstnärliga bild, MEN nu en timma efteråt kan jag säga att det är vitt på marken!




Lika bra o ta en bild på lilla mej oxå så ni inte glömmer hur er kära vän ser ut!!



Jag har fått julferie 23dec till den 3 jan! JIPPIE, är så glad för det så det känns som att jag kan jobba nästan varje dag fram tills dess


Kommentarer
Postat av: Nataaaliiiee

Betyder det att du skall hänga här hemma med din homiiiie tills hon åker? :D

2009-11-14 @ 16:55:10
URL: http://n-ataalie.blogspot.com
Postat av: karin

blir det gotland då emellan den tiden? vill ju

planera vår gotlandsresa så vi får ses!

2009-11-22 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0