rivah

Åååååh bloggen har inte blivit uppdaterad, och det har med o göra att jag tycker att de e trist o skriva om mitt ointressanta liv! hehe

Allt är fint med mej, men jag är förkyld IGEN! Fan valltså jäkla trist är det, jag har vart förkyld hela hösten...
Men har köpt mej en ny KanJang flaska, så snart skall väl denna omgång av förkylning va borta oxå!

Rivah´,  anledningen till att min blogg heter Rivah är för att min favorit låt heter så! Det är verkligen världens bästa låt som jag aldrig får nog utav!
Det bästa utav allt med den är att den inte förknippas med några hemska o jobbiga minnen eller inga minnen alls för den delen. Finns många minnen i mitt liv, både bra o dåliga!

Nej ska fixa iorning min torsk o lyssna på RIVAH!

På  söndag kommer min familj till mej, eller ja inte hela men vera mamma o pappa!
Ska bli super kul o mysigt o träffas igen

Livet är bra fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0