G-A



Titta vilken fin stickad tröja jag har köpt! Jag o Viktor påväg till Åpent Bakeri för en söndagsfika innan fotbollsträningen väntade! :D



Denna helg har jag jobbat, superlördag! Super lördag = väldigt mycket folk= vädligt kul o jobba! :)

Skulle följa med Jennifer o möta hennes vänner o festa, meeeen som vanligt så orkade jag inte!
Men viktor o jag gick o åt mat på curry & Ketchup!
JIIIIISES va gott de va, helt fantastiskt vi rullade nästan därifrån för vi tryckte i oss så mkt mat!

Mitt Greys beroende har kommit tillbaka, o jääklar va säsong 5 va bra.. har velat spara mej tills den kom ut på box, men kunde verkligen inte hålla mej!
O nu har jag gått över på s 06, vilken tabbe... då måste man ju vänta tills avsnitt släpps o grejer, ABSTINENS!



Kommentarer
Postat av: Minnali

Jättefin tröja du :) Var kommer den ifrån?

sv: Jag mår toppen!

2009-09-29 @ 08:26:26
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0