sept

Dags för september!
Såhär i början tycker jag om hösten, så avslappnande och mysit... Regn o dåligt väder gör att det är okej att sitta hemma o mysa framför tvn.
Och det bästaste av allt, TE! Te blir så otroligt gott på hösten... skulle kunna dricka hur mkt som helst.
Älskade dryck!

Såg Twilight igår faktiskt och trodde inte alls att jag skulle tycka om den filmen, men ack så fel man kan ha!
Den va faktiskt rätt så bra.

Ledig helg - vilket betyder tvätta tvätta tvätta, inte tvättat på två veckor då blir det endel.

Vårt varmvatten försvann igår o ha fortfarande inte kommit tillbaka, och jag har lite problem med hur jag ska duscha, mitt hår är äckligt och jag måste duscha!
Förkyld e jag oxå, så att gå till Sats e inte helt smart, men måste nog leka att jag träna o gå lite på bandet o sen gå o duscha, kanske passa på o bada bastu! :)

Jag har köpt en tv, Lcd tv! Väldigt stolt över min tv. Aldrig ägt en tv förrut... o när jag jobbar där jag jobbar blir man lätt och fort nörd på dessa grejer!
Så är så stolt över min TV!
Men ett problem är att jag tror den drar mkt ström... noo goood for me
HAHAHAHA


Over and out/ O-town girrrrl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0