Te är livet!!

Idag har det varit all hjärtans dag har jag höört, hmm har inte märkt av det för fem öre..
Men har haft en alldeles förträfflig dag ändå :P
Mamman kom hit igår kväll och bodde över, så idag var vi på museum och har ätit middag i hennes norge lägenhet, mysigt o ha mamman här tycker jag!

Museet tillkallade inte mej så jätte mycket måste jag säga, o dessutom har jag varit där massa gånger förrut.. så jag roade mej med o ta lite kort på mej själv!








funderar lite över hur jag skall födela mina semesterveckor... hmmm Iris kanske vill åka på en liten ferie med mej??

Btw, Iris hör av dej så fort du fått ett nytt nr!!!


Ser fram emot 10 april, då jäklar kommer jag Klara! :D


Hejdå Bloggen!!! o Kramar ni alla på Hjärtan Dagen!!!






Kommentarer
Postat av: i

hii ja det ska jag gora! Jag har ocksa bokat o betalat for provet sa jag foljer ocksa med pa sverige besok! ferie varfor inte pusss sot anna

2010-02-15 @ 19:41:41
Postat av: k

wiieee! Va kul att ni kommer! Synd att ni inte är här idag för idag är det tårta :D

Puss sötnosar

2010-02-16 @ 08:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0