hungrig

Sista avdelningsledar veckan, vilket e rätt naajs o skönt o få slippa.
Meeen skall jag vara helt ärlig så är det egentligen rätt kul o vara det , o få bestämma vad vi ska ha inne o fixa o trixa med massa papper o maila o grejer, trivs med kontorssysslor har jag kommit fram till...
Men men skönt o få slippa tidiga mornar o alla otrevligheter som det kan innebära! hehe

Idag var jag på systemkamera kurs, det va sådär kul... men ååh vad jag vill ha en egen fin kamera o kunna ta massa fina bilder.
Det får bli ett senare projekt.

I helgen var jag Iris o Emeric o deras kompis (ååh som jag glömt namnet på) ute på krogen!
Tääänka er, Anna Sandström gick ut... suuuper kul, o träffade J-J som oxå var jätte kul :)
Iris i Emeric är väldigt fina personer, och jag är glad att jag har dom








CHARMTROLLEN


Dag o beställa sushi, o bädda ner sej i sängen, fööör daamn va kallt det är!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

hallåå, lite oftare får du nog allt ta och uppdatera tycker jag! saknar dig. puss

2010-02-12 @ 08:04:09
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0