Fryspizza

På torsdag åker jag till Gotland.. Är otroligt redo för semester nu, och det var längesen jag kände att jag verkligen behöver ledighet!
Så nu hoppas jag på att värmen ligger kvar 20 dagar till och att jag ska få många strand o grill dagar.
Har inte grillat EN ENDA GÅÅNG denna sommmar, katastrof.
Sen hoppas jag oxå på en sushi kväll med min bästa Natalie!!!
Har en känsla av att det kommer bi fullt upp där hemma, massa saker planerade under visiten hemma, super mysigt skall det bli.

Så här ligger jag nu, heeeelt ensam o mätt som en plätt av en fryspizza från Ica och funderar på om jag ska städa lite här hemma, vore ju treligt o komma hem till ett rent hus.
Jo så blir det.
På med Spotify på högsta volym så kör vi...


SUPER charmig bild på min lilla kärlek :-)




Kommentarer
Postat av: nattliiien

Jaaaaa det kommer bli som en dröm!

Jag styr sushimiddag! :D PUSS

2010-07-20 @ 22:03:09
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0