Fridag idag!

ååh hej bloooogg!!

Nu har jag äntligen skaffat mej en egen liten dator, så fin så fin...
Den lilla kärliheten heter Asus UL20, (måste ju få lägg in liiite tekik i bloggen iaf, sån man blir efter över ett år på Expert) Eller min lilla sötnöt heter den oxå.


aaaaahh va tycker ni?

Idag skall jag ut o gå o se film... Och gå till nån tebutik o köpa mej nytt te! Iris hänger du med??

Min blogg har blivit känd på jobbet, däremot tycker dom jag skall byta namn till ansa00.blogspot.com
Tycker det namnet är lite B om jag skall vara ärlig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle vart as på :) men borta i min städdag idag så vad sägs om att ta till helgen? :) PUSS

2010-03-11 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0