undrar vilka ni är!

Jag har inte så väldigt många läsare, men ändå en stadig grupp som alltid läser.. undrar vilka ni är! Känner jag er allihop?? =)

Idag blir det jobb, men 12-18 tycker bättre om min standard lördagstid som e 11-17 men men idag blir det annat!
Men lite najs, för då kan jag ligga i sängen med min nya dator o chilla först.
Igår köpte jag nämligen min första router, fan varför har jag inte pallat göra det innan, as najs o slippa den äckliga nätverksledningen!


Funderar på vad jag skall äta till frukost... Vore supergott med en underbar croissant MMMM gott!
Men kanske är lite väl onyttigt..
Fil o activeflingor igen som vanligt kanske :(

Mitt teproblem består.... Men kanske får ta det hemma på Kränku istället!

Dags för frukosten!

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej

Här är iaf en som läser då och då... och undrar om du läser någon norsk deckare på svenska...? Eller tröttnade du på Harry Hole? Vi börjar planera en tripp till er i Oslo, men det blir nog inte förrän i mitten av maj då det finns några lediga dagar. Vi får se. kram Carin

2010-03-13 @ 21:07:59
Postat av: Isabell

Isabell såklart! :)

2010-03-14 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0