Kass kass

Sjukt kass på o skriva här! mooorrr

Är i Visby igen.
Rätt mysigt o vara hemma, men frågan är hur länge jag vill vara hemma/orkar va hemma.
Vet inte om det är problematiken med o inte ha en egen lägenhet som stör eller om det är själva staden som är otroligt tyst. Tråkigt med en stad som nästan sover.. obehagligt.

Men på fredag ska jag o vickson på äventyr, ska bli väldigt spännande.
Hoppas vi kommer därifrån igen, o hoppas att vi kommer överrens under resan o inte börjar bråka.
Men det ska nog gå bra, bara jag får bestämma så. Blink

Detta blir vår första etapp, enligt alla som varit där så är det helt sjuka shopingcenter!
Mmmm farligt för shopping tokia Viktor o Anna


Nu ska jag väcka Vera och åka ut till Tutta!
Världens världens bästa farmor


NATALIE älskade Widerström sms sms sms PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0