Matte geni.....

Alltså denna matematiken mina damer och herrar är otroligt svår.
Men jag har lärt mej otroligt mycket på en vecka och det tack vare min älskade lillasyster som tydligen tycker det är KUl med matte?!
Och inte alls ser det som plugg.
Sweet för mej dock, tråkigt för henne... för nu kommer hon behöva plugga med mej varje dag.
Har iaf lärt mig mer på 1 vecka än vad jag gjort på gymnasietiden, kommer inte ihåg någonting alls från B kursen, helt sjukt att man kan få G när man fuskar sej igenom sådär.


Ska vi bestämma så att ni skriver nått i komentarsfältet idag?!
Är rätt tråkigt måste jag medge att skriva en massa o ha läsare, men ingen som säger nått till mej!
Comeeee aaaaaan, de blir fett kul


Clownstället på Frogner
Saknar mitt Oslo och lägenheten och att jobba

Kommentarer
Postat av: klara

Du är duktig! <3

2011-01-17 @ 11:17:26
Postat av: Lisa

Hej från en gammal kompis!

2011-01-17 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0