Efter tio

Då var det dags igen, den här lilla flickan börjar bli förkyld, som vanligt....... undrar varför det alltid blir så att just JAG har så otroligt lätt för att bli förkyld.
Jag ska göra mitt yttersta för att få bort halsontet, och äta massa vitlök och apelsiner.
Jag har inte riktigt tid att vara förkyld eftersom jag har blivit jätte duktig på att träna igen, och det är kul och jag ska bli otroligt snygg :D
Ungefär såhär ska jag bli
Tror ni det tar lång tid??


Nu har vi börjat med vår juridikkurs, arbetsrätt... ska läsa, men först malou efter tio, jag gillar det programmet.
Är det bara jag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mer bloggande åt folket fröken ;)

2012-02-07 @ 21:17:28
URL: http://hannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0