Andra advent

Idag var det bestämt; Viktor o jag skulle gå upp tidigt för att inte förstöra hela dagen med sömn.
Vi skulle äta en bra frukost o sedan gå till gymmet.
Men ack så fel det kan bli, vaknade klockan 1 o allt var förstört.

Nu har vi legat i sägen hela dagen o chillat, har försökt få ihop ett pepparkakshus som gick åt helvete eftersom VICK tappade ena husdelen i marken o den gick i tusen bitar.
Men men... en söndag som gud glömde.

Men tänkte faktiskt ut o gå en snabbis o gå förbi Bunnpris o köpa blommor, mina fina har vissnat.

Jag har köpt glasögon, men usch hur ska man vänja sej med de? får ju ont i ögonen även fast de e sånna jag ska ha?!

Hejhopp pepparkakstopp!!!!




       
                                                         

Kommentarer
Postat av: nathalie

hihihi din blogg e roolig! hade glomt bort att den fanns tills nyss. Men kan du inte uppdatera den lite oftare och helst mer detaljerat, helst som kissie el elin kling, dvs fem till tio inlägg om dan. Jag blir nästan sugen på att åka tillbaka när jag läser den

2009-12-10 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0