räknar dagarna

Hej blogg...

Nuuu är det inte långt kvar tills Iris o Min tripp till öjn...
trevligt som bara den, Tvååå dagars jobb framför mej sedan blir det o gå upp väldigt tidigt dagen efter o resaaa...

Igår va jag sjuk.. skulle ha jobbat men förkylningen tog över min kropp... o fan va irriterane den är.. jag är helt matt o förkyld på alla vis.

Vickis min kära Vickis har åkt till sverige, så jag får kose meg själv här hemma..
Denna kväll gör jag det med lite packning o tvätt och en kopp med te!
Har oxå laddat ner lite lipstick jungle o greys som jag skall se nu o sedan somna in, o hoppas att morgon dagen går lika snabbt som denna, o dagen efter det också.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej :D

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Kram :)

2009-12-21 @ 20:39:17
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0