Banan Banan Banan!!!

Jag älskar banan... O jag ær jætte hungrig o har precis ätit en banan!!! 

Hmm undrar om expert ringer igen, de vore ju bra... då har jag antagligen ett jobb!! Det kænns så iaf, men men skenet kan bedra som man brukar sæga! :D

Idag ært det iaf sol, och det gillar jag gott.... Meeeeeen problemet ær att jag jobbar och kommr inte ut hær ifrån førrens solen har gått ner!! 
Får hoppas på sol i helgen så jag kan ut o gå med min kære mooor som kommer till Oslo idag igen...
Undra hur dags hon kommer idag, før vi har inte riiiiktigt så rent som jag vill om hon ska va dær! :D


 


Josef slash Skakhuvve???? Som en liten bebis ligger han som vanligt o skakar på huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0