Tisdag såklart!!

Holy makarony vædret e kass o inte blir man piggare av de!
Va extremt lockande o ligga kvar i sængen i morse.. men man blir ju faktiskt pigg tillslut...

Josef o natta e helt tokiga, imorse satt josef uppe o chillade lixom... sækert vart uppe hela natten... o så gick han o la sej nær jag gick! :) Søtnøtar!!!

Idag ska jag minsann gå på en andra arbetsintervju på Expert, ær inte de rætt coolt då?!
Neheeeeppp de skall jag icke længre... Hans barn hade fått feber... så blev imorrn istællet.. jaja.. KUUUL nær man går o laddar før nått o så blir de inte av.. jaja.. ladda tills imorrn istællet!

O sen ska jag på Pilates...
Jag tycker Yoga e lite tokigt, man bara strechar kroppen, men jag gør fel sæger viktor... man e ju inte lika rutinerad som vissa andra! blink blink.....
Men jæklar vad vig man blir alltså....o de kænns bra efteråt, men jag vill ha mer styrka o att man kænner att man har trænat... svettas ær vad jag vill!
Ælskar o svettas! Haha

Nu kan jag æta bixit i massor igen som jag brukar gøra på Agresso! Tack så vælsigt

ute vid sjøn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0