Helt slut....


Idag har jag:
-Chillat i sängen
-Gymmat (löpträning, armar o beno rumpa)
-Suttit på balkongen i solen och läst Kackerlackorna (Carin, jag är på den andra boken nu och det är riktigt spännande!)
-Gjort en överdriven städning i kylen eftersom det verkligen var äcklig och enligt mej luktade pyten. Viktor känner ju ingenting för han är förkyld som vanligt!!!
-Tagit en långdusch och epilerat mina ben.

Nu ligger jag i sängen helt utslagen och är redo för o gå o lägga mej, herre jäklar vad slut jag är i kroppen, MEN vad duktig jag känner mej som gjorde ett pass på gymmet idag! WEEEEY Pluspoäng till mej :P

Skall äta lite honungsmelon och en kopp te, och tjata på vickis om att vi ska se en film, men kommer nog gå åt helvete med det eftersom han är en liten forbollstönt och det är massa matcher på tv.

Ska jag berätta en hemlis???
Jag tycker inte om fotboll.   
Sporten tar ju över mitt hem o mitt liv!!!!!!!!!!!!!!


Puss o Kram på er där ute i vida världen.
/ Anna



Kommentarer
Postat av: Carin

Jo du, sport är kul men till en viss gräns... fotboll kan också var rätt kul att se på när det är ens småparvlar som springer runt på plan... men det finns en gräns... Det är då man tar till en bra bok, eller ännu hellre lyssnar på en när man själv "sportar"...

Lova att du hör av dig i Påsk när du är hemma så ska du få de andra delarna av Harry Hole!

kram

Carin

2010-03-15 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0