byggdöyalle med norskt ö

Hejhej, nu är det mkt på G.. Noooooot
Jag har bott alldeles sjääälv i vår nya lägenhet inatt... de va as coolt.. känner mej som en stor tjej nu som emila hade sagt...
Tror det kan bli himla mysigt här och jag hoppas vi kommer att trivas utmärkt..

Annars har jag fått nytt jobberbjudande som jag förmodligen kommer att ta!
Kommer få heltid på Tele/foto vilket e naajs, Men väldigt mkt sura o jobbiga kunder därför jag tvekar liiiite...
Men jag är väl här för att jobba?!

Hade liten grill/hejdå fest till kollektivet i lördags,, crazy bananas att vi inte kommer bo ihop nå mer efter 7 hela månader tillsammans!

Såååå lite pics sen helgen!!



Fin grillplats vi hittade va?!?!?!?! Frognerparket it iiis...

Försökte hitta ett ställe där alla kom in.... herregud.. e man under 20 så är det verkligen helt kööört
Det slutade med att jag förstörde skorna totalt jag hade på mej o jag o viktor gick hem o sov :D
Men de va en naaajs grillkväll som vi verkligen ska ha fler av denna sommar... perfekta grillparker i denna stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0