Snö snö snö

Herrejæklar nu kom de størt mycket snø utanfør mitt fønster... himlen lixom spyr ut snø i oslo.....
Snøar det hemma så snøar de kanske nån timme...
Hær snøar de i flera dygn o typ så de e helt vitt i luften hela tidne!
Ja hær ska man va om man liker snø.... Viktor liker ikke snø alls....
Men jag o mamma vet i smyg att det ær før att han har så lite klæder på sej... Men jaaaaa jackan e as snygg!!

Och jag som før en gångs skull tog på mej ett kært par converse.. jag e trøtt på støvlarna nu... mina støvlar e fula och jag vill anvænda mina nya skor...
Och så ønskar jag mej ett par rosa converse i present!
Sakran jag kommer frysa under føtterna nær jag går hem.... Normalt o frysa under føtterna før marken e så kall....

AC/DC konserten va awesome

Igår førsøkte jag va nyttig o inte æta pasta før en gångs skull!
Jag får INTE ens æta pasta av min doktor så måste ta o tagga till lite o åka till Grønland lite oftare o køpa mej frukt o grønt!
Vilket fall så gjorde jag soppa, och fyfan va æcklig... jag tycker nog inte om soppa kom jag på då.. mamma brukar gøra jætte goda soppor hemma men jag tycker de e æckligt!
Tycker bara om fisk soppa!! Sån soppa jag gjorde igår ær ju enformigt, kænns som om man æter barnmat.. de hænder inget!!!
Min soppa va størt stark av all rød curry jag snodde av josef o natta....

Om viktor o jag ska flytta till en annan lægenhet i maj måste vi børja kolla nu, och jag har kanske en visning ikvæll som jag ska gå på... men viktor vet inget om det o jag førsøker få tag i han... men han jobbar ju mest hela tiden.. Så LÆÆÆTT o få tag i honom....



Skön grabb.....

Kommentarer
Postat av: Jag, såklart!:D

varför ser grabben så lojj ut? säg åt han o tagga till för fan!

2009-02-19 @ 11:18:33
Postat av: Ai såklart

Aaaaj han fick så långa armar... thats why

2009-02-19 @ 14:40:52
URL: http://rivah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0