Kladdkaka

VAARFÖR är det så gott att äta onyttigt på morgonen i sängen, kladdkaka chips godis o allt annat?
Jag får inte ens äta sånna saker, men lyckades ändå få ner lite kladdkaka!

Jag har blivit århundrades sämsta kladdkake bakerska, igår blev den salt?! och torr... vi gick ner o köpte en fryst färdig istället, och HERREGUD i himmelen, den va ju stört god, varför bakar man någonsin kladdkaka själv??

Köpte oxå greysboxen igår, så nu är min dag räddad!
Dax för lite frukost sedan träning, ut i solen lite kanske o sen greys heeela kvällen!!




Dom e så duktiga på o dyka, jag e kass o vågar inte...

Så gåre när man bränt sej, då får man ha kläderna¨på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0