Sushi!!

Jag kan inte släppa det, sushi är världens bästa mat!!!
Det finns verkligen ingenting bättre, det bästa av allt är att viktor har fått ett slag i huvvet och vill äta det... och TVÅ dagar i rad!
Otroligt... Köpte på Japo Sushi igår efter träning med Iris... otroligt gott, fan blir helt hungrig när jag tänker på det!

Idag va det frognerdagen... massa fyndvaror o grejer, själv fyndade jag mest på Gina...
Inne på Zara va dom lika otrevliga som vanligt... hälsade på chefen som VERKLIGEN inte hade tänkt o hälsa på dej, o gav som kommentar senare... eeeeeeh du vet väl att du inte får prova detdär plagget i herr provrummet...
Underbart ställe.. glad att jag slutade jobba där.

Va på ett aaap jobbbigt body pump pass i morse.. får mjölksyra i armarna bara jag sträcker upp dom i luften, det ni!

Erlend fyller år idag, eller igår egentligen.. men har fest idag.. kanske pallrar mej bort om jag orkar!!

Viktor är söt, jätte söt.... and i just lööööv him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0