Gotteri

I Torsdags va jag o mina käraste kollegor på Samsung fest!
Det va verkligen super trevligt o skojj.. Synd att jag glömde kameran bara... Massa coola kändisar va där o såklart vi! De flesta av oss blev packade... så va lite segt på jobbet för vissa av oss dagen efter! :P

Igår va jag o viktor på Hard Rock Cafe o såg tråkfotbollen! Va ingen vidare match.. men vi hittade bowlingbanan som har öppet hela nätterna.. så nu kanske det blir bowling nån natt framöver!
Sen kom Iris förbi en sväng oxå o snackade lite skit, innan de va dags o gå hem i Ösregn tillslut!

Skulle vart träningn idag, men de gick åt helvete.. massa massa sushi o godis istället.
24 sushi bitar har jag tryckt i mej...

Snart kommer min familj o hälsar på! JIPPI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0