Längesen - Petter

WEEEEYHEEEEEY bloggen.. hade typ glömt bort att jg skrev här.
Nej nu ska jag inte ljuga men fyfan vad jag inte har haft lust o skrivs.
Egentligen har jg inte det nu heller men men...

Har jobbat som en dåre, så har bara sovit o sett på paradisr hemma.. haha
sen har jag varit på elektrofil mässa o chillat o bott på hotell o sen har jag även jobbat på mässa i helgen jäklar ivlken stress...
Aja ingen som direkt bryr sej om mitt lilla jobb, så det får jag blogga om på min expert blogg!

Stackars Iris o Emeric som skulle till Frankrike o så hamnade dom på Gotland pga nån jäkla vulkan.
Undra när man kan börja lfyga igen, tror ni man kan flyga i maj?


Dags för en dusch o sen paradise, jaaa jag erkänner jag tycker norska paradise är väldigt kul o se på. och JAAA jag vet det är världs historiens skit program men fan vad man fastnar!!!


God natt

Jennifer som va väldigt hungrig efter förrätten!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0