lördag

Är det fler än jag som har svårt med kläder just nu?
Har ingen aning om vad jag tycker e snyggt i affärerna och hittar ingenting... Tycker det är tråkigt o ha kommit i en mellan period, för jag vill ju shoppa massor :P

Idag blir de jobb 11-17 o sedan hem o damsuga. Ska låna hem jobbets damsugare öfr första gången, vilket betyder att denna lägenehten skall damsugas för första gången på ETT år!
Vår matta behövs verkligen damsugas nu.

Efter det skall jag hem till Jennifer, ett litet födelsedagsbarn som skall firas

Nej nu kan jag inte skriva mer, för viktor blir sur över att jag skriver så snabbt o hårt, vilket betydde att han vaknade!!
Inte kan väl jag hjälpa att jag har the flow i fingrarna?!?!?
Nackdelen med o bo två på 30kvm.

Nuuu ska jag äta fullkornsflingor med fil o jordgubbssylt, mmmmmm


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Anna

Kan du maila mig så jag får din mailadress?

carin.larsson(a)comhem.se

Carin

2010-04-25 @ 15:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0