Örebro!!

Heeeeeey
Nu e jag o min vän Iris påväg till Örebro..
Där bor vår andra vän Klara, så henne skall vi såklart hälsa på OCH så skall det göras högskoleprov..
Fasar lite för detdär alltså, usch känns jobbigt..
Har inte pluggat något alls, pluggboken ligger brevid mej men sjölvklart har jag heller inte nu såhär bara en dag innan provet pallat plugga! Gaash hur kan de va så tråkigt o jobbigt???!!

Åker inte buss så ofta, men fasiken vilket plus det är att det finns internet på bussen... känns ju inte alls jobbigt att åka då.
Har även kollat ett greys avsnitt, och har ett kvar som jag skall se nu!!!

Dags för er alla att önska mej o Iris lycka till på provet, så skall vi göra vårat bästa och också kose oss med Klara :)

Trevlig helg på er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0