Hej mitt vinterland

HEEEEEEJ!!

Alltså jises vilken chock jag fick av denna kyla!
SÅKLAAART håller jag på o bli förkyld, alltid alltid alltid förkyld när jag kommer hem till Visby, märkligt detdär!

Om nån hade frågat mej om jag ville hänga med tillbaka till Koh Lipe o va där ett par månader o jobba på en najs bar, då hade jag sagt ja. Oj vad underbart det var där!
Alla erfarnqa thai resinärer vi träffade på sa att denna älskade ö var den mest magiska dom varit på.
Och det känns sjukt najs att vi hamnade på den!!!

Nog tjatat om resan kanske,
JULAFTON snart ju, OJ har noll julkänsla.. Men gud vad mysigt det ska bli med alla samlade, det gillas!!!


Dags för mej o leta upp lite färgprov på min vägg, här ska de bli fondvägg!!
HOPPAS natalie vill följa med mej, min älskade vapendragare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0