Sjöstjärnor

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Idag har jag o Iris varit o badat.. mmm mysigt.. har hittat det bästa badstället nu, sandstrand o helt chill
Och där kan jag hänga sjlv när jag är ledig då ingen annan är det, en mycket bra strand.
Idag gav vi oss ut på äventyr o hittade massa sjöstjärnor, jätte fina lila oranga blå och sen såg vi krabbor.
Vart i vattnet har vi fått oxå, badade hur mycket som helst...
Viktor kom o hängde med oss också, väldigt trevligt!
MEEEN denna mysiga baddag resulterade i en brän baksida.

Jag gillar när Vick har ledigt från fotbollen, så mkt roligare människa o hänga med då, och sen vill han träna med mej o ut o gå små powers.
Tänk om han alltid kunde ha ledigt, tänk om jag oxå alltid kunde ha ledigt... guuud va chill det hade varit!
Känner att jag verkligen längtar efter mina semesterveckor nu, baaaara 2 ½ vecka kvar :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

du o vick är fiina!

2010-07-05 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0