sommarlov




Se vad fin hon är, MIN lillasyster


Jag kanse inte är lika fin på bild men dessto charmigare live (skämt)



Min semester på Gotland hittills, förrutom om hemska festbilderna som tagits!
regnet öser ner och man kan vara säker på att morgondagen bjuder på samma uppfriskande regn, så vad gör man för att fördriva tid o njuta av semester i regn..
Jo man går på massage, dricker en massa te o sitter vid datorn!
Borde kanske ut o springa oå, men då måste jag införskaffa ett par gympaskor först, och det ösregnar ju.. å då vill man inte gå på stan!

Men ska inte klaga, sköööönt som fan o va ledig, o helst vill jag alltid va ledig!
Ikväll blir det nog bowling med ligan, då jäklar ska jag ta fina kort, med fina kameran!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0