blä



först fyllde jag år i sthlm, vi hade picknick vid rosendahl, väldigt fint... fick pannkakor med chevre honung o valnötter... super gott var det Tack Karin!
Var lite kallt på Djurgården så vi åkte in till stan igen. Och firade vidare med sushi vid medborgarplatsen.
När jag tänker på det så åt vi mest, men ingen tårta blev det!

Sen blev det 17maj och jag var med Emeric o Iris o såg på alla tokiga norrmän.

nu sitter jag här o kollar på paraduise hotel som har final imorgon, väääldigt spännande nu,
O ni kanske inte tror mej.. men klockan e nu halv tio på kvällen och det är 22 grader ute...
SOMMAR i Oslo, men undrar hur länge det håller i sej, JÄVLIGT varmt i vår lilla lägenhet som förvandlar sej till en bastu på sommarn.


Tack för mej, HEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh wiiiie jag som för ett tag trodde att rivahbloggen var nedlagd!!!! :D mera mera!!

2010-05-20 @ 23:49:54
URL: http://n-ataalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0