Fin helg!

Denna helgen har verkligen varit riktigt bra, MASSA mat.

Festligheterna började på fredagen då jag o V var ute och åt middag...
Sen blev det lördag o jag jobbade till 3 vilket va ap skönt, va o tränade o kom hem o varken jag eller viktor ville laga mat så vi gick o åt Tapas på Champangeria och GUD va gott det var, meeen dyrt. Tur att jag hade glömt plånboken hemma!!
Sen kom Johan o hans tjej dit, och en chillar kväll blev till en riktig vinkväll, mycket trevligt.
I söndags vaknade vi sent o hade ingen frukost hemma, så vi gick ut o åt igen, sen kom regnet så vi drpg hem.
När vi kom hem kom solen fram o vi var tvungna o gå ner till akerbrygge igen o köpte glass o mötte upp v´s vänner.
efter det gick vi o köpte sushi.
FÖRSTÅR ni hur mkt pengar jag gjort av med denna helg bara på MAT??
Sen gik jag hem till Simen o Nora o umgicks innan partygänget skulle ut o jag gick hem.
Och inte nog med detta kära vänner idag var alla oxå lediga vilket resulterade i o käka ute idag igen.

NUU är det slut på dethär lyxlivet, för här skall sparas pengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps ni behöver inte va oroliga, jag lovar o inte bli tjock.. går till gymmet imorrn!! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0