Greys i mitt hjärtaa

Åh herrejävlar rent ut sagt.....

Avsnitt 23-24 i säsong 6 var det mest spännande jag sätt ever ifrån den serien!!!
Allt va lugnt o hade inte en enda gråtattack (vilket man i vanliga fall lätt kan få, för det är en väldigt gripande o sorlig serie) men efter programmet fick jag något sjukt lyckorus o började skratta så jag fick tårar.
När tårarna kom började jag gråta, helt sjukt!
JISES AMALIA.
Det värsta av allt är att när jag skriver om det kommer det samma igen. Jag tror att jag håller på o bli sjuk eller nånting.
Viktor tror jag e dum i huvvet o kollar på mej med stora ögon o undrar om jag är okej!

Greys är den bästa serien man kan se på o jag vill att den aldrig skal ta slut.
Den har hjälpt mej i många jobbiga situationer i livet, TACKA VET JAG GREYS ANATOMY

Så alla greys nördar där ute ( Natalie o Vera) SEEE 23-24, ni kommer svimma i era små sängar o ringa till mej efter avsnitt 23 i CHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!




Förlåt för ett töntigt inlägg, men var tvungen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0