Frrrrrrredag

Kaos hem just nu, jäklar...
Jag håller på o sälja så mkt saker jag bara kan på finn just nu, en har hämtat bordet, idag kommr en o hämtar tvbänken på söndag sängen...
ena garderoben tog vi sönder igår, o den andra tar vi sönder imorrn...
KAOSKAOS, jag hatar faktiskt sånt kaos, det gör mej sjuuukt stressad.

Det är oxå extra svårt utan dammsugare o få rent, eftersom vår hyresvärd har lämnat en lista över vad vi måste göra innan vi flyttar, putsa fönster, skura alla lister, skura under duschen tvätta alla väggar i köket and so ooon....
måste fråga simen väääldigt snällt om vi kan låna hans dammsugare!!!


Är ju iaf fint väder ute, men orkar inte gå ut... får räcka med o ha balkongdörren öppen!

Ikväll blire en avskedsträff med jobbet!! kul


mitt data häng bland lite kaos, sjukt ovärd bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0