Cooler than me?

Om ca två månader slutar jag jobbet i Oslo och flyttar hem till Gotland.
Varför?
Jo för jag vill inte jobba som expert längre (eller jo det vill jag ÄLSKAR min arbetsplats) men är dags o ta tag i nya utmaningar, o min blir o plugga.
Jag börjar med o plugga matte C tror jag.
Fan att man inte gjorde det i skolan.. o faan att man va så slapp så betygen är dåliga.
Vad mycket enklare altl hade varit om jag hade haft topp betyg.

Tycker det nya skolsystemet är fel.
Och att just min årskull skall bli nån typ av testkaniner är oxå fel.
Men det kunde man ju tänka sej, min skolgång har ALLTID råkat ut för massa dåliga saker.
så varför inte ännu en till motgång?!?

Vad jag ska plugga efter matte c vet jag inte ännu... men det visar sej :-)


Fika efter en dag på zara
Saknar min syster!

Kommentarer
Postat av: Den lilla sparven

Ska du flytta hem till ön igen?? Känns som om du borde uppdatera mer i bloggen så du kan hålla mig underrättad!?

saknar dig

2010-09-05 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0